Spaanse Idols moet toerisme stimuleren

OTHet toerisme in Spanje heeft te lijden onder de crisis. Hoteleigenaars in oorden als Benidorm doen er werkelijk álles aan om toeristen te trekken. Een hotel om in te wonen, een pleidooi voor afschaffing van de luchthaventaksen en… de inzet van Spanje’s populairste televisieprogramma. Operación Triunfo, dat in de volksmond kortweg OT wordt genoemd, moet het toerisme in de regio Valencia gaat promoten. De deelnemers aan de talentenjacht die eerder onder meer David Bisbal groot maakte, zullen een lied opnemen onder de naam ‘Te doy todo’ (Ik geef je alles), het motto van de lopende toeristische campagne van de Valenciaanse deelstaat. En afvallers zullen vanaf de vakantieoorden in de regio verslag doen over hun ervaringen. Met de campagne, waarvoor de Valenciaanse overheid een half miljoen euro uittrekt, wil de deelregering Spaanse jongeren trekken die kiezen voor een goedkope vakantie in eigen land

Lees ook:I need Spain
Lees ook:Spaanse premier promoot toeristische bestemming Lanzarote
Lees ook:Paramount komt met pretpark in Murcia
Lees ook:Turespaña besteedt 9 miljoen euro aan promotiecampagne
Lees ook:Drie miljoen voor promotie Costa Blanca

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.