NBSO Barcelona lanceert Orange Elevator Pitch

Het afgelopen jaar werkte het NBSO Barcelona met succes aan de campagne ‘Kansen in de crisis, business in Barcelona’, een interviewreeks waarin 42 Nederlandse ondernemers hun visie geven op de marktkansen en investeringsmogelijkheden in Catalonië en de rest van Spanje. Die campagne is inmiddels afgerond, maar volgens het NBSO Barcelona zijn de verhalen nog lang niet op en dus komt de instelling met een vervolg in de vorm van ‘The Orange Elevator Pitch’.

“Als handelsbevorderende overheidsorganisatie in Barcelona spreekt het NBSO Barcelona nog altijd dagelijks inspirerende ondernemers die een vindingrijk, creatief en origineel verhaal hebben over hoe ze hier zakelijk succes oogsten. Het zijn inzichten die voor andere ondernemers in Nederland tot voorbeeld kunnen strekken en inspireren. Vanwege de goede reacties op de vorige campagne, hebben we besloten om ook dit jaar door te gaan met het publiceren van deze voorbeelden van exporteren en ondernemen naar en in Barcelona, Catalonië, Spanje of elke markt met snel en ingrijpende veranderende omstandigheden.” Deze week verschijnt de eerste editie van de nieuwe interviewreeks ‘The Orange Elevator Pitch’, een interview met de jonge ondernemer Jeroen Kemperman.

De verhalen die het afgelopen jaar verschenen in het kader van de serie Kansen in de crisis, business in Barcelona zijn allemaal na te lezen op de website Holanda.es.

Lees ook:Campagne: Kansen in de crisis, business in Barcelona
Lees ook:‘Kansen in de crisis, business in Barcelona’
Lees ook:De kansen in de Spaanse crisis
Lees ook:De Mesa Naranja bestaat één jaar
Lees ook:Event voor Nederlandse vrouwelijke ondernemers in Spanje

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.